Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Mpeg 4 TV tuner
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mpeg 4 TV tuner

Mpeg 4 TV tuner 11 år, 10 måneder siden #3878

• SK
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg har en F01 fra 2010 med TV og rear seat entertainment pro etc. Desværre er tuneren kombineret analog/DVB-T (mpeg 2), dvs. stort set ubrugelig i DK. Jeg har googlet mig frem til at der findes flere forskellige TV-moduler, men klogere bliver jeg ikke.

Er der nogen her der kan hjælpe? Jeg er kun interesseret i en udskiftning, ikke et parallelt system, som kan fungere via iDrive.

mvh Stefan
Sidste redigering: 11 år, 10 måneder siden af SK.

Sv: Mpeg 4 TV tuner 11 år, 10 måneder siden #3879

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Stefan

Der findes fra BMW pt. ikke et org. tv-modul der er med MPEG4 modtagelse , så hvis man ønsker at se tv i Danmark er et parallel system eneste mulighed , desværre

Der er heller ikke meget der tyder på at det kommer foreløbig når man efterspørger ved BMW Danmark herom.

Der findes dog på markedet nogen alternative systemer som er rimeligt integreret og kan betjenes via bilens i-Drive , men det kan du finde meget mere om på nettet.

NB: Findes ikke originalt til nogen modeller i BMW serien , hverken E38/39/46/53 eller E6x/7x/9x etc. for den sags skyld.

Mvh
BenAnd

Sv: Mpeg 4 TV tuner 11 år, 10 måneder siden #3880

• SK
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Tak for svar. Ærgerligt at høre.

Vil det sige at hvis man køber en ny BMW med TV i dag, så virker det ikke? Og hvis det gør, kan man så ikke bruge et modul fra en nyere model i min bil (også selv om BMW siger at det ikke passer...).

mvh Stefan

Sv: Mpeg 4 TV tuner 11 år, 10 måneder siden #3881

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Ja det vil det sige , desværre.

BWM laver mig bekendt som nævnt ikke org. BMW MPEG4 tv-moduler pt. , om det måtte komme er desværre nok tvivlsomt , og skulle det komme ( vi har da lov at håbe ) , ja så vil kun tiden vise om de vil være bagud kompatibele til din/vores modeller.

Mvh
BenAnd
Sidste redigering: 11 år, 10 måneder siden af BenAnd.

Sv: Mpeg 4 TV tuner 11 år, 10 måneder siden #3886

• SK
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Tak igen for svar.

Så må vi jo håbe på at BMW DK er helt opdateret...

Mvh Stefan

Sv: Mpeg 4 TV tuner 8 år, 6 måneder siden #5638

• djerik
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Der findes en mpeg4 tuner, har selv skiftet i min f11 2011
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.46 sekunder