Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

F20/F21......USB/Bluetooth
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: F20/F21......USB/Bluetooth

F20/F21......USB/Bluetooth 12 år, 7 måneder siden #2250

• MrCalvin
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
BMW 1 (F20 og F21) leveres som standard uden USB og Bluetooth understøttelse!
Jeg vil tro vi er mange der er interesseret i en upgrade-løsning.

BMW Danmark skal have 12.500 få at få bilen opgraderet (ny head-unit(ca. 7.000), radio betjeningspanel + div. kabler, BT antenne og USB/AUX interface og formodentligt en kodning).

Det må da kunne gøres billigere?
Gerne bare en løsning med kun USB (USB-HUN kabel i hanskerummet tilsluttet head-unit på bagsiden er helt fint).

xxxxxxxxx(USA) mener de kan levere løsningen med ny headunit, interface, kabler til DKKR. 6.000,- ex. moms. Ikke at det er interessant, men det siger vel nogen om at det kan gøres billigere?

Head-unit partnummer på min egen 118D F21 er 65129299264 (understøtter sandsynligvis ikke USB, men måske den bare skal have en omkodning?)
Sidste redigering: 12 år, 7 måneder siden af MrCalvin. Begrundelse: Bedre formulering i anden linie

Sv: F20/F21......USB/Bluetooth 12 år, 7 måneder siden #2251

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Grunden til at det koster lidt, er at man ikke som i de ældre BMW E modeller har mulighed for at tilslutte noget ekstra tilbehør på radioen. Men jeg har muligvis en løsning som burde kunne lade sig gøre. Dog skal jeg lige have fundet en BMW F20 eller F21 og teste det på.

Så hvis du er på, kan løsningen nok laves for omkring kr. xxxx for en demo løsning. Hvordan og hvor meget må komme an på en prøvemontering. Selvfølgelig er der tale om en original BMW løsning

SÃ¥fremt du er frisk kan du smide mig en mail.

Jeg har ændret lidt i dit indlæg da andre firmanavne ikke skal nævnes her, da det giver en masse arbejde med at spørge dem om rigtigheden af det skrevne.

Men rigtig meget velkommen til.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 7 måneder siden af kenn.

Sv: F20/F21......USB/Bluetooth 12 år, 7 måneder siden #2252

• MrCalvin
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn

Helt fint med rettelsen.

Jeg er frisk på at lege lidt....kommer lige ind og siger hej en dag, så kan vi jo aftale nærmere

Sidste redigering: 12 år, 7 måneder siden af MrCalvin.

Sv: F20/F21......USB/Bluetooth 12 år, 7 måneder siden #2253

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Igen

Det lyder super, men skal du være med i opløbet sker det i løbet af den kommende uge. Du kom mig i forkøbet her for har arbejdet lidt på denne løsning i et par måneder.

Løsningen er faktisk så langt fremme at jeg får en enhed på værkstedet i næste uge, og har mere eller mindre lavet en aftale med en forhandler om at lave en prøvemontering i en salgsbil.

Men vil selvfølgelig hellere montere løsningen i din BMW F20 så vi kan få noget feedback.

Men uanset hvad er du velkommen til at kikke forbi
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: F20/F21......USB/Bluetooth 11 år, 8 måneder siden #4073

• Jeppe
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej,
Er der nogen opdatering på denne?

Jeppe
  • Side:
  • 1