Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

HTC Desire A8181
(1 viser) (1) Gæst
Hjælp andre med at hjælpe dig selv. Måske finder du selv et brugbart svar på et spørgsmål du tumler med. så svar gerne på indlæg du kender svaret på.
  • Side:
  • 1

EMNE: HTC Desire A8181

HTC Desire A8181 15 år, 2 måneder siden #37

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Så fik jeg min nye HTC desire som skal bruges til test af håndfrie systemer og selvfølgelig bedømes som en ny mobiltelefon bør.

Mit kendskab til HTC er begrænset til de af mine venner og bekendte der købte dem med skydeklap og brokkede sig over den dårlige software og 1000vis af andre problemer. og så selvfølgelig når de skulle sættet op til de forskellige håndfrie systemer vi monterede.

Den lille hvide æske åbnes og under selve telefonen ligger der en lader og et stik som monteres i den med et usb stik og et mikro usb som passer i telefonen. Følelsen af at dette er en god kvalitet og faktisk ganske smart føles og mærkes når den lille fikse lader og kablet sættes i. Det er dejligt at man er gået væk fra at en lader skal fylde en sko æske.

Plastikken tages af telefonen og simkort sættes i og batteriet nu er det så tid til at starte telefonen op. Den guider dig hele vejen og alt står knivskarpt på den flotte skærm. Alt fungre bare lynhurtigt og selve telefonen virker rimelig lækker og gennemført. Jeg har nu trykket leget og været på nettet med den og synes faktisk at det er en ganske fin telefon..

Min bedømelse er foretaget i forhold til min Iphone 4 og der lægger den sig en del op af i henhold til bruger venlighed og skærm.

Jeg vil på et tidspunkt bedømme den med stjerner men den skal selvfølgelig lige prøves i en rum tid, men er ret overbevist om at enhver der får denne telefon får en lækker og hurtig smartphone, jeg ser ihvertfald frem til testen.
HTC_Desire1_630x514_300x244.jpg
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 15 år, 2 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.18 sekunder