Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E90 Ipod tilslutning
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW E90 Ipod tilslutning

BMW E90 Ipod tilslutning 13 år, 9 måneder siden #694

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Denne BMW E90 ejer mente at han selv kunne montere en Dension Gateway 500 Ipod og USB tilslutning og han havde derfor monteret den i bagagerummet i bilen, men alle kan forestille sig at skulle lade sin Iphone imens man kører og benytter bilens Bluetooth system. Kunden kom på værkstedet for at få bilen kodet og mod sædvane valgte jeg at montere systemet for ham.

BMWE91Ipod1Medium.jpg

Som altid er det på med parykken og beskytte bilen så der ikke bagefter kan ses vi har været i bilen og montere udstyr.

BMWE91Ipod2Medium.jpg

Det er ikke tit man ser en BMW E90 med så flot en udstyrspakke som denne her har.

BMWE91Ipod3Medium.jpg

Her under dækslet sad Ipod tilslutningen monteret , det er et besværligt sted at komme til at benytte den og så er glæden ligesom væk.

BMWE91Ipod4Medium.jpg

Jeg blev lidt nervøs da han begyndte at afmontere hans montering da det så voldsomt ud. Så efter en formaning om at det var en BMW han havde og ikke en gammel bil der blot skulle holde til næste syn lovede han mig ikke mere at prøve selv.

BMWE91Ipod5Medium.jpg

Tilslutningen skal selvfølgelig monteres foran så det er brugervenligt og som altid dækkes hele bilen ad så vi kan montere det korrekt.

BMWE91Ipod6Medium.jpg

Bilens CCC skal også afmonteres så vi kan få det monteret som man bør.

BMWE91Ipod7Medium.jpg

Her er vi ved at være klar til at kode bilen så vi kan teste Dension 500 inden vi samler bilen op igen.

BMWE91Ipod8Medium.jpg

Her er bilen kodet og nu kan man så betjene alle funktioner i bilens originale BMW IDrive skærm.

BMWE91Ipod9Medium.jpg

Det smarte ved at benytte et system der passer til bilen er at man har alle styre muligheder lige ved hånden og styrer selvfølgelig også betjeningen fra rattet.

BMWE91Ipod10Medium.jpg

Her ses en af de smarte funktioner bilen også var udstyret med nemlig automatisk klima anlæg og det er nu en smuk bil, sådan en BMW E90

BMWE91Ipod11Medium.jpg

Med sådan et sæde monteret i bilen skal man ikke rende ud for at sætte telefonen til ladning i bagagerummet men blot sidde og lytte. Og skal man skifte USB stik er det blot at åbne handskerummet så er tilslutningen monteret der, og stikket til opladning sidder i midten under armlænet.

Normalt montere vi ikke varer folk har købt selv men dette kunne man ikke lade ham køre rundt med og så han lovet ikke at pille mere selv Så derfor.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E90 Ipod tilslutning 13 år, 9 måneder siden #725

• Anderslassen
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Godt jeg mødte en som dig kenn, ellers var det jo gået helt galt !..

Havde ikke tid nok til at få klodserne ordnet, men har skrevet og spurgt om en pris og så er det jo bare selv at skifte klodserne og følerne.

- og så resetter den sig selv ik?
Sidste redigering: 13 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E90 Ipod tilslutning 13 år, 9 måneder siden #728

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej igen

Jeg må som det første lige komme med en tilståelse og det er at jeg ikke er mekaniker og derfor tør jeg ikke love dig at lampen slukker, når bagerste klodser og følere er skiftet. Men jeg arbejder i øjeblikket på at få lavet et system til fjernkodning og fejlfinding, og så må du gå til bilen med en computer og tilslutte det grej som er sendt til dig i udlån og så ordner vi det…... mere om dette senere.

Lov mig nu at du kun benytter originale BMW bremsekloder og følere da jeg ikke har hørt om noget der har sparet noget som helst ved at spare lige der, bremser der hyler og piber. Og så er det vigtigt at huske at en BMW kun er en BMW når det er originale BMW dele der er monteret på drivlinjen..

Hyggelig du også kikkede forbi og velkommen til… (pilfinger)
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW E90 Ipod tilslutning 13 år, 9 måneder siden #730

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Advaselseslampe for slidte bremser nul-stiller ikke sig i af sig selv på de "nyere" modeller ( E6x , E7x , E9x etc. ) ligsom den gør på de "ældre" modeller ( E34 , E36 , E38 , 39 , E46 , E53 etc. ), men dette skal gøres via tester , altså nul-stilles.

Mvh.
Mr.B

Sv: BMW E90 Ipod tilslutning 13 år, 9 måneder siden #731

• Anderslassen
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Kenn, lyder super! Du holdet mig bare opdateret.

Har fået tilbud, og du har helt ret de koster ikke det vilde

Tak, for svar mr. Big

- der går ikke længe før bilen skal kodes for at fylde benzin på
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder