Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Eftermontering af automatisk nedblændings bakspejl
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Eftermontering af automatisk nedblændings bakspejl

Eftermontering af automatisk nedblændings bakspejl 13 år, 10 måneder siden #619

• Erik
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej

Er det muligt at eftermontere et bakspejl med automatisk nedblændning
på en 325i Coupe fra 2007 med regnsensor?

Og ja jeg ved godt at det kan monteres men vil det også virke og skal
bilen evt. kodes til det?

Mvh
Erik

Sv: Eftermontering af automatisk nedblændings bakspejl 13 år, 10 måneder siden #620

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Erik

Man kan godt montere et spejl med electro crom på din bil og nu ved jeg ikke om du har
Xenon på bilen men så skulle du få et med FLA (Fjernlys assistent) i samme omgang for det er super behageligt at bruge når det er mørkt forrude.

Man bør kode spejlet så man kan få det med på bilens SA liste og har du planer om at få nedblændelige sidespejle er det et must..

Velkommen til.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Følgende bruger(e) har sagt tak: Erik

Sv: Eftermontering af automatisk nedblændings bakspejl 13 år, 10 måneder siden #626

• jacobniell
Hej Erik

Hvis du kan "nøjes" med at få et spejl med autonedblænding og regnsensor så har jeg et liggende som intet fejler. Det er blevet afmonteret fra en 2007 E90´er af en professionel (Kenn fra mobilteknik) så hvis det var noget kan det erhverves ganske billigt.

Mvh
Jacob

Erik skrev:
Hej

Er det muligt at eftermontere et bakspejl med automatisk nedblændning
på en 325i Coupe fra 2007 med regnsensor?

Og ja jeg ved godt at det kan monteres men vil det også virke og skal
bilen evt. kodes til det?

Mvh
Erik
Sidste redigering: 13 år, 10 måneder siden af .

Sv: Eftermontering af automatisk nedblændings bakspejl 13 år, 9 måneder siden #632

• Erik
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn

Tak for dit svar. Min bil har xenon men ikke fjernlys assistent og jeg kan godt se
din pointe omkring at få bilen kodet med spejlet så det fremstår af udstyrs listen.
Den har i øvrigt regnsensor.

Skal jeg forstå det således at fjernlys assistent elektronikken sidder i spejlet og at jeg derved kan slå 2 fluer med et smæk (autonedblænding og fjernlys assistent)?

Mvh
Erik

Sv: Eftermontering af automatisk nedblændings bakspejl 13 år, 9 måneder siden #633

• Erik
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Jacob

Min bil har regnsensor så jeg er kun interesseret i spejlet

Mvh
Erik

Sv: Eftermontering af automatisk nedblændings bakspejl 13 år, 9 måneder siden #634

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Erik skrev:
Hej Kenn

Tak for dit svar. Min bil har xenon men ikke fjernlys assistent og jeg kan godt se
din pointe omkring at få bilen kodet med spejlet så det fremstår af udstyrs listen.
Den har i øvrigt regnsensor.

Skal jeg forstå det således at fjernlys assistent elektronikken sidder i spejlet og at jeg derved kan slå 2 fluer med et smæk (autonedblænding og fjernlys assistent)?

Mvh
Erik

Hej Erik

Det er rigtigt forstået at du få begge muligheder ved at vælge et spejl med FLA og EC her kan du se en montering af (Spejlet) i min E61 men det er samme fremgangsmåde i din BMW E90

www.mobilteknik.dk/forum/18-bmw-e60-e61-...a-fjernlys-assistent

Bilen skal kodes når dette spejl monteres i bilen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder