Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Undervognsbehandling - skal/ skal ikke
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Undervognsbehandling - skal/ skal ikke

Undervognsbehandling - skal/ skal ikke 8 år, 1 måned siden #5708

• RasmusD
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej med jer.
Jeg er netop blevet den glade ejer af en smuk E91 fra 2011 med 133.000 km på tælleren. Mit spørgsmål går til jeres erfaringer med undervognsbehandling. Jeg har bestilt en tid til en dobbelt dinitrolbehandling, men er kommet i tvivl om det egentlig er nødvendigt. BMW har jo en 12 års rustgaranti... Jeg har forhørt mig hos Dinitrol, og de har "på skrift" fra BMW, at en behandling IKKE betyder noget ift. garantien - spørgsmålet er mere, om det er spild af penge. Hvad tænker I?

Sv: Undervognsbehandling - skal/ skal ikke 8 år, 1 måned siden #5709

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Rasmus.

Jeg ville helt klart anbefale dig at lade være. Det er i min optik slet ikke pengene værd. Det der kommer til at ruste efter sådan en rustbeskyttelse er de hulle de borer i bilen for at sprøjte rustbeskyttelse ind i vanger og døre.

Min holdning har jeg efter at jeg havde en Bror der frarådede det på det kraftigste, han var plade værkefører på et autoriseret BMW værksted. Faktisk var det ham der sad med karrosseri garantisager overfor BMW.

Så spar du dine penge og glæd dig over du har en fin BMW der ikke ruster. Jeg har nogle gange haft en BMW på værkstedet der er blevet rustbeskyttet, og tro mig de er ikke særlige rare at have med at gøre. Den stakkels bil er fedtet ind alle steder, Hele motorrummet er i aluminium. Og de dele der udsat for vand og salt er beskyttet fra BMW fabrikken.

Sidst men ikke mindst.

Du risikere også at komme til at kæmpe med BMW om rustgarantien, såfremt der inden for de 12 år. Kommer problemer med bilens pladedele.

Velkommen til for øvrigt.

Ps. Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 8 år, 1 måned siden af kenn.

Sv: Undervognsbehandling - skal/ skal ikke 8 år, 1 måned siden #5710

• RasmusD
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Wow... det var hurtigt svar. Tak for det. Jeg afbestiller fluks min tid. Så kan jeg jo passende bruge pengene på noget andet godt. Det sender jeg dig lige en mail om, Kenn
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Undervognsbehandling - skal/ skal ikke 8 år, 1 måned siden #5711

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Sad og ventede på dig. dog ikke. Er ved at se tråden er rigtig på den nye hjemmeside vi venter og venter på.

SÃ¥ derfor fik du et lynsvar.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 8 år, 1 måned siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: RasmusD

Sv: Undervognsbehandling - skal/ skal ikke 8 år, 1 måned siden #5712

• RasmusD
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg har lige sendt dig en mail på info@... God weekend
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.26 sekunder