Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

S896A Tagfahrlichtschaltung
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: S896A Tagfahrlichtschaltung

Sv: S896A Tagfahrlichtschaltung 11 år, 7 måneder siden #4130

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
mit bud er da din bil er tilbage fra 05 er den ikke "udstyret" med at køre med dine "ringe" / angels eye som køre lys da de er "gule"... det er så vidt jeg ved kun de ny bmw'er dem med de helt hvide ringe, der køre med ringe som

Den option du snakker om er også i 5'er det er "bare" når du har slået day time runing on tænder din xenon lygter som køre lys ellers vil du opleve der ikke er noget lys på din bil når det er lyst.....så det korte er, at du kan ikke køre med ringe som kørelys, med mindre du tænder dem manuelt...

hvis du skal have fjern lys kontrol skal du have "FLA" i din bil det er en lys censor som styr dit lange lys i mørke det kan mobilteknik i hvidovre sikkert hjælpe med....

håber det kunne hjælpe dig lidt på vej KAP

congpham skrev:
Hej
Jeg er ny på siden. Derfor har jeg nok mange spørgsmåler
Jeg har netop skaffet mig en e91 2005 - stelnr AG95141 med udstyr

S522A  XENON-LICHT
S524A  ADAPTIVES KURVENLICHT

Når jeg drejer mig over til "A" lyser nærlyset stadigvæk. også selvom hvis jeg slår "Daytime running light" til i iDrive. Hvordan kan man indstille sådan kun ringene lyser. I øvrigt. Kan mine ringe bruges til kørelys?
Du nævnte
Afhængigt af bilens udstyr, er det også i den stilling du aktiverer kurvelys, og har mulighed for at slå fjernlys automatikken til."
Kan man på min? Hvis ja, hvordan
På forhånd rigtig mange tak for et super lærerigt forum.
Sidste redigering: 11 år, 7 måneder siden af Kap.

Sv: S896A Tagfahrlichtschaltung 11 år, 7 måneder siden #4131

• congpham
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Min bror har en e61. Hans "ringe" er også gule. Men de kan godt bruges som kørekys. De er også automatisk slået til. Altså når vejret er lyst er der kun ringene(ja,de er gule) der lyser. Så det er ikke "kun" de hvide ringe der kan bruge som kørelys
Det Kan da ikke passe sat man ikke kan kode det ind? Så forstår jeg da slet ikke hvorfor min har "A" knappen hvis alting skal gøre manual?!
e91 2005
Stelnr AG95141

Sv: S896A Tagfahrlichtschaltung 11 år, 7 måneder siden #4132

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
jeg tror sku kenn el benand må på banen...

jeg har ikke styr på om det kan kodes, men er næsten sikke på de som udgangs punkt både køre med ringe & xenon... som kørelys på "A" men vi må hive en der har styr på koder:-)

go weekend kap

congpham skrev:
Min bror har en e61. Hans "ringe" er også gule. Men de kan godt bruges som kørekys. De er også automatisk slået til. Altså når vejret er lyst er der kun ringene(ja,de er gule) der lyser. Så det er ikke "kun" de hvide ringe der kan bruge som kørelys
Det Kan da ikke passe sat man ikke kan kode det ind? Så forstår jeg da slet ikke hvorfor min har "A" knappen hvis alting skal gøre manual?!

Sv: S896A Tagfahrlichtschaltung 11 år, 7 måneder siden #4133

• congpham
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
haha. Det er rigtigt nok. Vi må ha vore mestre på banen
Men du kan godt føle mig ik. Hvis alting skal gøre manuelt. Så er der ingen grund til at man kan slå over til "A" Så burde det være "M" istedet. Manuel
e91 2005
Stelnr AG95141

Sv: S896A Tagfahrlichtschaltung 11 år, 7 måneder siden #4134

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
På min E91 LCI er ringene også gule (amber) i farven, men der kan jeg godt nøjes med at køre med ringene som kørelys. Så farven er (heller) ikke afgørende

Men ja, lad os se om ikke der en af kode guruerne herinde der ved hvad man kan kode på en pre-LCI xenon bil...

Mener i øvrigt at Kenn har lagt en tråd op her i E9x forummet angående montage af FLA i en E9x på et tidspunkt.

Og så er det med kontakten i "A" at du slår kurvelyset til, hvorimod det er fast nær/fjernlys i den almindelige position

Go' weekend
i3 REx 2014

Sv: S896A Tagfahrlichtschaltung 11 år, 7 måneder siden #4135

• congpham
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jo, jeg har også fundet i forummet ang. FLA
Aha, hvis du, Ross siger at "A" aktiverer man kurvelys til kan jeg bedre forstå hvorfor der er knapppe "A". Men igen, hvis den grønne lysdiode betyder man har nærlyset tændt. Men i mit tilfælde er mit nærlys altid tændt. Hvorfor så ha den grønne lysdiode
Ergo mener/håber jeg at man kan kode sådan nærlyset tænder og slukker automatisk efter lysforhold
e91 2005
Stelnr AG95141
Tid til at oprette siden: 0.67 sekunder