Chr.Jensen skrev:
Hvorfor så sippet? Det er jo ikke fordi der er tonsvis af aktivitet her inde, så det kan da ikke være helt svært at holde styr på

Hej
Nu er det et super godt svar mr. B er kommet med her.

Når det er skrevet synes jeg du skal sammenligne dette lille forum, med alle de andre forum der findes rundt på nettet. Kan du finde den struktur og rimelige seriøse svar der, skal du selvfølgelig bruge dem..
Nu hører jeg ofte fra en masse menesker der synes at det er super fint at der er et (lille) forum som dette, hvor man kan være sikker på at det der står beskrevet, også er det rigtige. Det kan man herinde, for der finder man nok nogen af dem der ved mest om BMW overhovedet... og ikke kun BMW ejere der har købt en bil, som de i grunden ikke har råd til at holde.
Nogen gange kan man bare ikke lide lugten i bageriet, sådan er det bare. men at gå om bag disken og fortælle bagerne at man synes deres brød ikke falder i ens smag. Det er nok en kamp man har tabt på forhånd.

Herinde kan jeg ihvertfald fortælle dig at den er tabt.
Men gør som jeg, start dit eget forum. Skab så selv det liv, som du mener der mangler herinde.

For personligt vil jeg heller have et lille serøst forum, hvor der ikke flyder med henvisninger til alt muligt kinaskrammel. Så den tråd du efterlyser kommer nok ikke til at køre ret længe herinde. Det er nemlig det der sker med en tråd der handler om BMW udstyr.
Jeg driver en virksomhed som til dagligt montere originalt BMW udstyr for kunder, så min tilgang til tingene er selvfølgelig helt anderledes end folk der sidder og bruger dette forum som hobby eller interesse, for her det ganske enkelt nørder der svarer når deres vej falder forbi.
Er super taknemlig for at andre sidder og bruger deres fritid på at finde svar og hjælpe andre seriøse BMW ejere og så også give svar til dem, som i min verden er useriøse.