Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 9 måneder siden #4001

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Christian. Dit billede viser en pre-LCI baglygte
i3 REx 2014

Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 9 måneder siden #4002

• Chr.Jensen
Roos skrev:
Hej Christian. Dit billede viser en pre-LCI baglygte

Super tak for hjælpen

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 9 måneder siden #4009

• Realtor
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Nu skrev jeg at man ikke lavede en tråd kapring i denne tråd. Så derfor er dette indlæg slettet.

Det beder jeg jer respektere.

se evt. www.mobilteknik.dk/forum/regler

Kenn
2007 BMW E91 330d Touring Steptronic
Sidste redigering: 11 år, 9 måneder siden af kenn.

Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 9 måneder siden #4012

• Chr.Jensen
Hvorfor så sippet? Det er jo ikke fordi der er tonsvis af aktivitet her inde, så det kan da ikke være helt svært at holde styr på

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 9 måneder siden #4013

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Nu tror jeg absolut ikke det har noget at gøre med at Kenn ( eller andre ) er "sippet" , nok mere et ønske om at de forum regler der nu en gang er sat på dette forum bliver respekteret og overholdt.

Det ses desværre ofte på andre forumer at en tråd ender et helt andet sted end den begyndte og som dens overskrift antyder , og det finder jeg personligt til tider enddog meget træls da man så bruger meget tid på at skrive/læse i en given tråd uden at finde det man måtte søge af svar , eller de svar/råd man prøver at bidrage med drukner i sludder og vrøvl

Vil man skifte emne så mener jeg det mest hensigts mæssig altid er at oprette en ny tråd med det konkrete emne man ønsker at belyse , eller spørge ind til.

Derudover må vi ikke glemme at dette er et "Firma forum" som til dels virker som et udstillingsvindue for de muligheder firmaet tilbyder deres kunder , at det derforuden er et super forum til at få inspiration og svar på konkrete spørgsmål vedrørende udstyr til sin ( eller kommende ) BMW'er ser jeg som en stor side gevinst

Ønsker man at deltage på et "sludre" forum hvor intet er helligt og hvor man ligger mere eller mindre tvivlsomme links mv. ind i div. tråde i en skøn uorden , ja så er der andre forumer der giver rigelig mulighed herfor.

Personligt sætter jeg stor pris på den professionalisme som Kenn prøver at drive dette forum på , hvilket for en stor dels vedkommende gør at jeg ønsker at være aktiv her med de få råd og indspark jeg måtte være i stand til at bidrage med.

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 11 år, 9 måneder siden af BenAnd.

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 9 måneder siden #4014

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Chr.Jensen skrev:
Hvorfor så sippet? Det er jo ikke fordi der er tonsvis af aktivitet her inde, så det kan da ikke være helt svært at holde styr på

Hej

Nu er det et super godt svar mr. B er kommet med her. Når det er skrevet synes jeg du skal sammenligne dette lille forum, med alle de andre forum der findes rundt på nettet. Kan du finde den struktur og rimelige seriøse svar der, skal du selvfølgelig bruge dem..

Nu hører jeg ofte fra en masse menesker der synes at det er super fint at der er et (lille) forum som dette, hvor man kan være sikker på at det der står beskrevet, også er det rigtige. Det kan man herinde, for der finder man nok nogen af dem der ved mest om BMW overhovedet... og ikke kun BMW ejere der har købt en bil, som de i grunden ikke har råd til at holde.

Nogen gange kan man bare ikke lide lugten i bageriet, sådan er det bare. men at gå om bag disken og fortælle bagerne at man synes deres brød ikke falder i ens smag. Det er nok en kamp man har tabt på forhånd. Herinde kan jeg ihvertfald fortælle dig at den er tabt.

Men gør som jeg, start dit eget forum. Skab så selv det liv, som du mener der mangler herinde. For personligt vil jeg heller have et lille serøst forum, hvor der ikke flyder med henvisninger til alt muligt kinaskrammel. Så den tråd du efterlyser kommer nok ikke til at køre ret længe herinde. Det er nemlig det der sker med en tråd der handler om BMW udstyr.

Jeg driver en virksomhed som til dagligt montere originalt BMW udstyr for kunder, så min tilgang til tingene er selvfølgelig helt anderledes end folk der sidder og bruger dette forum som hobby eller interesse, for her det ganske enkelt nørder der svarer når deres vej falder forbi.

Er super taknemlig for at andre sidder og bruger deres fritid på at finde svar og hjælpe andre seriøse BMW ejere og så også give svar til dem, som i min verden er useriøse.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 11 år, 9 måneder siden af kenn.
Tid til at oprette siden: 0.30 sekunder