Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 10 år, 8 måneder siden #5139

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hejsa.

Tillykke til dem med den nye bil - den bliver de glad for

Jeg tror det måske kan skyldes at I anvender et uoriginalt kabel til telefonen - prøv lige at tage det originale kabel der fulgte med telefonen og afprøv med det.

Mvh.

Thomas

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 10 år, 8 måneder siden #5140

• madskoelby
Hej Thomas,

Tak for hurtig respons.

Det er et originalt Apple kabel

Hilsen Mads

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 10 år, 8 måneder siden #5141

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Du kan desværre ikke bruge et standard Apple kabel til at forbinde en iPhone via USB stikket i rummet mellem forsæderne. Det virker kun med et såkaldt Y-kabel, som er lavet specielt til formålet, og ydermere virker dette kun med en af de ældre iPhones med 30-pin connector - og altså ikke med de nye lightning stik....

Tror ikke Apples trang til at ændre standarder osv., falder i visse Tyske ingeniørers smag
i3 REx 2014
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 10 år, 8 måneder siden #5146

• madskoelby
Hej Roos,

tak for uddybende svar Min svoger har en iPhone 4, jeg selv en 5'er, vi prøvede med begge. Dvs. hans iPhone 4 vil være kompatibel med et 30-pin Y kabel? Sådan et har jeg nemlig liggende i en flyttekasse et sted

Vil en 5'er virke via en Snap In adapter med Media? Eller er det helt udelukket med de nye lightning stik?

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 10 år, 8 måneder siden #5163

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hov - skylder dig da lige et svar her

Det burde virke med en iPhone 4 og et Y-connector kabel, således at Iphonen ses som en iPod/harddisk...

Med hensyn til Snap-in og iPhones med Lightning-stik, har der været lidt andre tråde herinde, men umiddelbart kan du ikke andet end at lade på telefonen...

Roos
i3 REx 2014
Tid til at oprette siden: 0.18 sekunder