Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 7 måneder siden #4155

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Ermm. okay. En af grundene til at jeg spørger er at det er svært at finde den endelige sandhed, idet man får forskellige svar alt efter hvem man spørger/hvor man læser. Fx har jeg læst at med LCI på E91 gik idrive fra CCC til CIC?

Mit overordnede mål er at sikre at jeg ikke uforvarende kommer til at vælge en mindre godt udstyret model hvis jeg står og skal vælge mellem to - på overfladen - ens modeller.

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 7 måneder siden #4171

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hvis du kigger lidt længere oppe i denne tråd, kan du se nogle billeder af de udvendige kosmetiske ændringer der er på en E91er før og efter LCI (Life Cycle Impulse - der er BMW lingo for facelift), der er uden tvivl flere som dem med stor sans for detaljer (nørderne) kan udpege....

Umiddelbart var det også i forbindelse med LCI at CIC blev introduceret i E9x, men da både CCC og CIC hedder "Navigation Professional" kan det ikke udledes udfra en udstyrs liste om det er det ene eller det andet. Der kan du kigge efter hvilken iDrive controller bilen er udrustet med, samt om der er ét eller to drev. Ét drev - CIC navigation med kortet på bilens interne harddisk, to drev - CCC med kortet på en DVD.

Håber det besvarer nogle af dine spørgsmål?!

Roos
i3 REx 2014

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 7 måneder siden #4172

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Absolut - mange tak, Roos!

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 7 måneder siden #4178

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hmm.. endnu et spørgsmål - håber nogen kan hjælpe. Kan man forvente at der på en 320d E91 fra 2010-2011 er el-bagklap og mulighed for åbning af bagrude parti. Med andre ord, er det standard?

Igen, mange tak for svar.
Sidste redigering: 11 år, 7 måneder siden af t33j4y.

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 7 måneder siden #4179

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Tror ikke (som i er ret sikker på) at el-bagklap er en mulighed fra BMWs side på en E91. Så er det et gør-det-selv project som det BenAnd har lagt billeder op af I "Hvad har du lavet med din BMW..." tråden.

Derimod er det standard at du kan åbne bagruden.

Roos
i3 REx 2014

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 10 år, 8 måneder siden #5138

• madskoelby
Hej med jer!

Min søster og svoger har netop købt en 320d Touring fra 2010 - den er hentet i Tyskland sidste år og de er rigtigt glade for den, men den driller lidt. Vi har trukket specifikationerne på den og den har "Music Interface for Smartphone", men når vi kobler en iPhone på USB-porten under armlænet, så kan den kun lade op, vi kan ikke afspille musik den vej, den skriver på CIC skærmen, at det der sidder i den port ikke at kompatibelt.

Spørgsmålet går på, om det kræver en Snap In adapter for at vi kan benytte iPhonen direkte? Eventuelt en snap in med Media...

På forhånd tak for hjælpen
Tid til at oprette siden: 0.84 sekunder