Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 9 måneder siden #4015

• Realtor
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Mener nu ikke det jeg skrev ville lede til en afstikker, men syntes også det her forum er hårdt styret.

Jeg har fundet gode svar og Info på forummet, men indrømmet det første jeg tænker på når jeg tænker på forummet er de mange kommentarer og redigeringer fra admin.

Dette bevidner posten over min også på, men der er begrundelsen jo også.

Det må man jo så respektere, men det største BMW forum bliver det aldrig.
2007 BMW E91 330d Touring Steptronic

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 9 måneder siden #4016

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Realtor skrev:
Mener nu ikke det jeg skrev ville lede til en afstikker, men syntes også det her forum er hårdt styret.

Jeg har fundet gode svar og Info på forummet, men indrømmet det første jeg tænker på når jeg tænker på forummet er de mange kommentarer og redigeringer fra admin.

Dette bevidner posten over min også på, men der er begrundelsen jo også.

Det må man jo så respektere, men det største BMW forum bliver det aldrig.

Hej

Mange tak for dit svar Det glæder mig at du har fundet noget brugbart herinde. Jeg er så oprigtigt ærgerlig over at du synes det er hårdt styret, Men et forum der kun har til formål at drøfte de mere eller mindre fantastiske uoriginale løsninger der kan få til vores BMW biler. Det bliver dette forum aldrig.

Men du er velkommen til at smide mig en mail, med de ting som du mener vi kan bruge på forummet fremadrettet, og så er du så sandelig også velkommen til at bruge tiden på at det er til at finde hoved og hale i.

Jeg har nu ikke nogen intensioner om at dette skal være det største BMW forum overhovedet. Men der kikker over 700 dagligt med, så der må være andre end en håndfuld der finder noget brugbart herinde..

Endnu engang tak for dit input her..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 8 måneder siden #4064

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
vil en venlig sjæl vise mig en udstyrsliste på min bil.
kan nypris også findes?
WBAVU91030KT15566

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 8 måneder siden #4065

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
i3 REx 2014
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 7 måneder siden #4153

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Findes der en tilsvarende liste for E91 efter LCI? Har kig på 320d 2.0 Touring fra 2011 men har svært ved at greje hvad LCI betyder i forhold til pre-LCI.

På forhånd tusind tak

Sv: Hvilket udstyr er min bil leveret med? 320D e91 11 år, 7 måneder siden #4154

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Lci betyder blot at det er en faceliftet model. Denne betegnelse i sig selv har ikke noget med
Udstyr at gøre.
Tid til at oprette siden: 0.73 sekunder