Jeg har for nylig erhvervet mig en brugt fully loaded 330d E91 fra 2007, og den kører jo mægtigt godt sådan en sag. Der kommer fotos + mere info senere når engang sneen forsvinder så jeg kan få den i vaskehal.
Men har et par småting med den, som godtnok kom lidt uventet, men når man handler privat, ja så går det jo nok. Fik 15% i afslag, så mon ikke det går.
Når jeg koder comming/leaving home til via Idrive, så virker det ikke ved tryk på fjernbetjeningen. Kun lyset under dørhåndtag tænder, men ville da gerne have forlygterne med, hvad er der galt?
Radioen virker ikke, den kan sporadisk finde en enkelt kanal, men så snart jeg kører et par hundrede meter, så er den væk. Er kommet frem til at det enten må være antenneforstærkeren under tagspoileren eller en sikring.
Det bringer mig til næste punkt, er der nogen der har erfaring med en prisbillig obd scanner? Kan se på ebay de kan købes for småpenge, men jo tvivlsomt om de virker. Ved vaggruppen er der jo VCDS, og tilsvarende ville lokke.
Kan godt selv lide at rode med bilen, men med en scanner er det bare lidt nemmere fremfor at famle i blinde.
Ellers et fint sagligt forum i har jer, skal nok blive brugt heftigt.