Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Angel eyes forlygter 2005 e90
(0 viser) 
  • Side:
  • 1

EMNE: Angel eyes forlygter 2005 e90

Angel eyes forlygter 2005 e90 12 år siden #3423

• doneb
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej jeg kunne godt tænke mig at få angel eyes på min e90. så jeg vil hører om jeg kan nøjes med at købe de pærer de sælger over alt på nette eller om jeg skal købe et sæt helt nye forlygter?

til den diskution vil jeg også hører om folks erfaringer med swirl flaps. hvilke erfaringer har i der?

Sv: Angel eyes forlygter 2005 e90 12 år siden #3424

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
doneb skrev:
Hej jeg kunne godt tænke mig at få angel eyes på min e90. så jeg vil hører om jeg kan nøjes med at købe de pærer de sælger over alt på nette eller om jeg skal købe et sæt helt nye forlygter?

til den diskution vil jeg også hører om folks erfaringer med swirl flaps. hvilke erfaringer har i der?

Hej og velkommen til.

Skal du have Angels eyes på din BMW fra 2005 skal du have fat i nogle andre lygter fra en LCI samt et nyt frm modul.

med hensyn til Swirl flap, har vi haft dette emne op herinde. Så brug søgefunktionen ellers søg efter det på Google så finder du også alle trådende herinde

jeg har søgt for dig på BMW swirl Flaps.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Angel eyes forlygter 2005 e90 12 år siden #3426

• doneb
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
tusind tak for det hurtige svar okay, har du nogen id'e om hvor det er bedst at købe sådan nogen henne?

Og ang det der modul. Hvilket et skal jeg købe? og hvad er det, det gør? så kan jeg måske forstå det lidt bedre når jeg skal finde hvilket der passer

og et helt andet spørgsmål er: Kan man på nogen måde gøre så ens diesel bil bliver hurtigere varm? pille ved nogle indstillinger så den bliver mere vant til by kørsel?

Sv: Angel eyes forlygter 2005 e90 12 år siden #3428

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Jeg får mine dele igennem Tyske ophuggere og ved ikke hvor man skal lede efter brugbare dele mere. Har prøvet nogle af de gængse steder, men synes man modtager dele i en dårlig kvalitet.

Det er super du har mange spørgsmål, men opret et nyt spørgsmål, istedet for at lægge andre spørgsmål under en anden overskrift. for så ender det med at vi ikke kan finde hoved eller hale i trådende
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.48 sekunder