Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BT audio på idrive
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: BT audio på idrive

BT audio på idrive 12 år, 8 måneder siden #2081

• MartinM
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Nogen der ved om det er muligt at opgradere sit idrive så man kan bruge audio som på nedenstående klip ved hjælp af Bluetooth

Martin M

BMW 320D LCI, Stort set alt i udstyr
Sidste redigering: 12 år, 8 måneder siden af kenn.

Sv: BT audio på idrive 12 år, 8 måneder siden #2086

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Martin

Dette er fuldstændig den måde det fungere på i de BMW er som jeg har monteret BMW CIC Combox i for der streamer man lyden over Bluetooth i en fuldstændig ren og super kvalitet.

Dog undre det mig at man i linket ser hans IDrive skærm på CIC systemet og han så ikke har BMW Connected på det også. Men det skyldes måske at det er en betalings options som han ikke vil have på systemet, da den er så ny at der er garanti på bilen endnu. Eller systemet er leveret med bilen.

I min E61 har jeg som nævnt denne mulighed og også muligheden for at streame webradio og alle musiktjenester. Du kan læse meget mere om dette i denne tråd.

www.mobilteknik.dk/forum/24-montering-af...limit=6&start=24 for dette BMW CIC navigationssystem er så meget mere end blot at streame musikken ved hjælp af Bluetooth.

Skulle man lave dette i din BMW E9X skulle man montere en Combox og et Canfilter, Canfilter fordi du ikke får lov til at montere en Combox på din BMW da den ifølge BMW er for gammel til at have dette monteret, og så er det bare ikke muligt ifølge de originale BMW værksteder. (MEN det er nu ikke helt rigtigt som linket viser).

Samtidigt skal man have softwareopdateret dit system for at få BMW Connected og BMW live og BMW internet. Men så har du også et fuldt åbnet CIC system i bilen.

Den dag man sælger bilen kan man afmontere Combox og Canfilter og så er det standard igen. (men hvem gider have det, når dette er prøvet?) Og efter en software opdatering med standard software som BMW har lavet til din BMW. er den tilbage som leveret fra BMW fabrikken.

Rigtigt synd at BMW ikke giver os med de lidt ældre BMW modeller denne Combox mulighed, for det er hver en krone værd. Men du kan snart se det monteret i den nye BMW konebil E87 for der montere jeg et komplet system af dette fuldt monteret CIC med en Combox også.

Men måske er det meget godt at de ikke kan levere disse løsninger, for så ville der ikke være ret meget at lave på værkstedet i Hvidovre..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder