Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E90 OBC
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: BMW E90 OBC

BMW E90 OBC 12 år, 9 måneder siden #1838

• kkwa
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej,

Jeg en E90 320D 2006, importeret fra Tyskland, når jeg bruger den ene nøgle har jeg mulighed for at se km/l i gennemsnit i OBCen, men med den anden nøgle skriver den liter pr 100km.. Er der nogen mulighed for at ændre i OBC visningen?

Mvh

Kasper

Sv: BMW E90 OBC 12 år, 9 måneder siden #1840

• jacobniell
JA man kan skifte mellem de forskellige visninger og nøglen indeholder en masse information (valg) bl.a. også indstillinger for klima samt lys.
Jeg er ikke helt sikker på om du har Navi med skærm, for hvis det er sikkert er der et kunpt under opsætning hvor man kan indstille om det skal være km/l eller l/100km

Sv: BMW E90 OBC 12 år, 9 måneder siden #1841

• kkwa
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Jacob, den er monteret med business navi modellen med pil visning. Hjælper det?

Sv: BMW E90 OBC 12 år, 9 måneder siden #1842

• jacobniell
Yep... SÃ¥ findes menuen inde under i
Skriv hvis du ikke kan finde den

Sv: BMW E90 OBC 12 år, 9 måneder siden #1843

• kkwa
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Fandt den, super... Jeg sad og rodede rundt i OBC service menuen.. nogle gange gør man det sværere for sig selv end det egentlig er. Nu mangler jeg blot noget håndfri og iphone musik i bilen.. Men det kan Kenn vel klare for mig.

Sv: BMW E90 OBC 12 år, 9 måneder siden #1844

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Først velkommen til jeg sad i formiddags og ville svare dit indlæg, men blev i tvivl om det mon var helt det samme som i en 5 serie. Det kan jeg så forstå på Jacob det er.God forum ånd der Jacob... for det er super med et hurtigt svar når bare lige skal finde ud af et eller andet på bilen.

Bare til info.

Der er ikke den ting omkring BMW udstyr, som Kenn ikke kan finde ud af og montere... og du er velkommen.

ps. Jeg har snart et BMW professionel navigations system til en E90 på lager, fra en BMW kunde der skal have monteret BMW CIC navigation i sin BMW E 92..

Det er til at få til en skarp pris.. men smid mig en meddelelse hvis det kunne have din interesse
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: kkwa
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder