Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Kopholder i en E91
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Kopholder i en E91

Kopholder i en E91 12 år, 10 måneder siden #1647

• Skeldahl
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • BMW 335d Touring
Hej

Min BMW 335d Touring er desværre ikke super godt udstyret. Jeg vil rigtig gerne have kopholdere i min bil. Har læst på diverse udenlandske forums at man er nødt til at skifte hele sit instrumentbord ud. Jeg har navi proff.

Kan det virkeligt passe eller kan man lave en storm p løsning som ser godt ud? - Jeg har for længst bestilt BMW Performance kopholderen som de kalder den på Ebay. Den er bare ikke helt det jeg søger og så giver den problemer for passagererens ben.

Nogle 5'ere er blevet eftermonteret med dette ved at man skar ud i bordet og gjorde plads til dem og lavede det fint bagefter.

Lad høre hvad I ved mht min E9 serie
Venlig hilsen
Kasper Skeldahl
BMW 335d Touring - M edition

Sv: Kopholder i en E91 12 år, 10 måneder siden #1661

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hej Kasper,

Hvorfor ikke lave det rigtigt og få skiftet instrumentbordet til et med kopholdere.. Dit gamle er stadig lidt kroner værd da det jo skal bruges ved en navigation eftermontering hvis man ikke har det i forvejen..

Just my 2 cents..

Sv: Kopholder i en E91 12 år, 10 måneder siden #1662

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Jeg tror det bliver svært at sælge et instrumentbord uden kopholdere til en der skal opgradere til navigation. For det er i forvejen rasende dyrt, og så er det ikke stedet man vil spare.

Men man skal aldrig sige aldrig. Jeg tror så mere på en der bliver skadet hvor man kan bruge instrumentbordet. (forsikring skade)

Men det er morsomt med de kopholdere, for i min 5er serie var de der heller ikke, men da jeg monterede Head up display kom der et nyt instrumentbord i bilen, selvfølgelig med kopholdere. Bruger vi dem så, det tror jeg nok ikke vi lige gør, for tænk hvis der skvulpede noget ud i bilen..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.29 sekunder