Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad dækker de forskellige service eftersyn?
(0 viser) 
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvad dækker de forskellige service eftersyn?

Hvad dækker de forskellige service eftersyn? 13 år siden #1503

• Bimse
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg er ejer af en BMW 320D Touring LCI fra 10/2008

Jeg fik pludselig en meddelelse på displayet, som viste sig at nu skulle bremse væsken skiftes.
Kort herefter kom der en meddelelse med et "paragraph" tegn og en bil. Efter at have studeret dette på nettet, fandt jeg ud af at det er fordi den nu skal til syn. Men da den lige er nysynet, da jeg fik den, slukkede jeg denne meddelelse.

Men findes der ikke en oversigt om alle disse meddelelser et eller andet sted.
Jeg kan godt se hvad de forskellige symbo0ler betyder, men ikke hvad der skal gøres, udover at jeg skal køre til værksted med bilen.

Er der ikke et "Inspektions 1 og 2 og 3... , og hvad blir der lavete på vognen ved disse. Det fremgår ikke af manualen, og jeg kan ikke rigtig finde det på nettet.

Hilsen Per
BMW E91 320D LCI 2008 / BMW Z3 2,0 1999

Sv: Hvad dækker de forskellige service eftersyn? 13 år siden #1504

• jacobniell
Det "inspektions syn" du nævner kan meget vel skyldes at bilen er importeret fra Tyskland. Jeg har selv inporteret min BMW E90 fra Tyskland og denne meldte samme inspektionssyn (en bil med paragraf tegn) der lyste op en dag. Jeg kørte naturligvis til autoriseret bmw værksted som fortalte mig at det skyltes den var importeret fra Tyskland og at man der styrede syn af bilen på en anden måde end vores syn her i landet. De fjernede derfor denne så den ikke kom op på min bil mere, da jeg jo helt automatisk ville få en indkaldelse til syn

Sv: Hvad dækker de forskellige service eftersyn? 13 år siden #1505

• Bimse
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
OK. Jacob.
Yak for det. Jeg regnede osse det det var noget i den retning.

Nu mangler jeg bare at finde ud af hvad de forskellige eftersyn vedrører. Jeg kan ikke finde noget på nettet, og heller ikke i manualen.

Ps: Jo. Der er importeret fra Tyskland:)
BMW E91 320D LCI 2008 / BMW Z3 2,0 1999
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.39 sekunder