Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Kode spørgsmål til Kenn
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Kode spørgsmål til Kenn

Sv: Kode spørgsmål til Kenn 13 år, 1 måned siden #1395

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn m.fl

Beklager at jeg henviste til Google , kan på dit indlæg forstå/fornemme at det ikke falder i "god jord" , så det vil jeg da fremadrettet afholde mig fra.

At du ikke har kunnet finde noget den vej rundt undre mig dog lidt , når jeg søger på "dummy salapa" ( fuld søgning , ikke kun på dansk ) så får jeg faktisk omkring 29.000 "hints" , det kræver så godt nok at man skal læse et par af disse igennem for at få en forklaring

Men som PLP så fint skriver så er SALAPA "fagsprog" for SA koder som helhed.

Hvad en "oversættelse" af SA listen angår , så må jeg da personligt sige at det er ikke noget jeg ville begynde at bruge tid på ( over 900 linier der vil skulle oversættes ) , dette da jeg finder at de fleste alligvel giver sig selv , da det for det meste er enstavelses ord etc. , og feks. SA302 ALARM jo det er vel det samme på dansk ikke , og ligeså er det med de fleste andre af disse SA koder , ellers findes der da også både tysk/dansk og engelsk/dansk ordbøger ligesom Google oversæt er hurtig og nem at benytte

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 13 år, 1 måned siden af BenAnd.

Sv: Kode spørgsmål til Kenn 13 år, 1 måned siden #1396

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Mr.B

Nu er der ikke noget i vejen med at henvise til at Google nogle af de spørgsmål man sidder med, men findes de ikke beskrevet i forummet bør vi da få det skrevet herinde men en af de steder man skal passe på, er når brugere ikke orker at bruge en søgefunktion på siden men hellere stiller samme spørgsmålet igen og igen.

Noget af det der gør dette forum spændende er også dine forklaringer på en problemstilling, og jeg spørger også gerne om ikke du lige kan komme med en forklaring når jeg ved at du kender svaret.

Så ingen sure miner herfra kun et ønske om at vi få beskrevet nogle spørgsmål på forummet så vi får gjort det spændende og brugbart

Er mit svar til Bimse opfattet som negativt var det ikke tiltænkt.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 1 måned siden af kenn.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.66 sekunder