Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

SOS Call Failure
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: SOS Call Failure

SOS Call Failure 13 år, 2 måneder siden #1241

• jakwes
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej,
Jeg er den lykkelige ejer af en Bmw E91 med både Navi Prof og telefonopkobling. Jeg har dog det problem at jeg oplever at bilen kommer med en SOS Call Failure en gang i mellem. Dette beyder at hvis jeg taler i telefon samtidig med denne fejl kan den jeg taler med ikke hører hvad jeg siger samtidig med at det klikker i lyden. Er der nogen der har samme problem?

Mvh Jakob

Sv: SOS Call Failure 13 år, 2 måneder siden #1242

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Jacob

Nu har jeg ikke samme problem da jeg ikke har en BMW 3 Serie men jeg ville foreslå dig at få SOS kodet væk fra din optionsliste da det ikke er noget du kan bruge i Danmark alligevel, ellers kan det skyldes at dit telefon modul i bilen er defekt.

Men som altid gældende for fejl man oplever på sin BMW skal man have en tester på og udlæse om der er registeret fejl i systemet, for alle andre udsagn vil kun være rene gæt og det kommer ofte til at være langt dyre at skifte dele på formodninger end at få testeren til at fortælle hvor fejlen er.

Men det er da i irriterende problem du har her.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: SOS Call Failure 13 år, 2 måneder siden #1258

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Jacob

Håber du fik løst dit problem med vores kodning ellers er du velkommen tilbage så vi kan få det løst.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: SOS Call Failure 13 år, 2 måneder siden #1260

• jakwes
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn,

Først og fremmest tak for et super arrangagement i lørdags

Jeg har desværre stadig mit problem med SOS Failure så jeg må komme forbi dig på et tidspunkt og se om vi kan få det løst.

Mvh Jakob
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.16 sekunder