Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW (HUD) Head up Display
(1 viser) (1) Gæst
Alt monteret udstyr lyder rigtigt smart men hvordan virker det, I dette forum her kan du se nogle videoer eller læse nogle beskrivelser af udstyr.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW (HUD) Head up Display

BMW (HUD) Head up Display 13 år, 6 måneder siden #952

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW Head up Display (HUD)

BMW Head up display er en ting der er svært at forklare hvordan det ser ud når det er aktiveret under kørsel så i morges da jeg alligevel havde et kamera i bilen tog jeg nogle billeder som du kan se her nedenfor.

BMW-HUD1Medium.jpg

Her kan man se at hastigheden på bilen er 39KM/T og navigationen viser at vi skal følge vejen de næste 400M og så til venstre.

BMW-HUD2Medium.jpg

Her er 200M til vi er fremme og som det ses er bilens ACC (Radar farpilot) også på ruden og hastigheden er sat til 30 KM. T grunden til at bilens hastighed er 40 KM/T er at jeg netop har sluppet speederen. Helt til højre vises den afstand jeg ønsker at holde til andre biler og den kan man valgfrit sætte som man vil. Og når man så rammer den afstand til en anden bil bremser (ACC) fartpiloten automatisk og sætter hastigheden op igen når bilen foran når bilen foran gør det.

BMW-HUD3Medium.jpg

Her er jeg så fremme om 70M. og når jeg bruger bilen blinklys kommer det også op på informationsdisplayet som er vist i ruden da det jo som bekendt er det BMW Head Up display er og gør.

Alle funktioner (ACC) Fartpilot / speedometer/Blinklys/ Navigation/ og afhængig af årgang på din BMW kan man få flere tilvalg (Visninger op på forruden)

BMW Had Up display er noget man hurtigt vænner sig til for alle informationer kan se nederst på forruden imens man kører og kommer der en fejlmeddelse som feks, at håndbremsen er trukket imens man kører kommer der et stort rødt P i displayet sammen med lydsignal om at håndbremsen er trukket.

Det er da en smart BMW detalje dette BMW HUD.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW (HUD) Head up Display 13 år, 6 måneder siden #961

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Dang, det er en feature jeg mægtig gerne ville have i min bimmer, men det bliver nok først i næste v.2 men fedt ser det ud.

Tak for billeder og beskrivelser.

/S
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.55 sekunder