Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

TMC info vises ikke i Navigation Professionel
(1 viser) (1) Gæst
Alt monteret udstyr lyder rigtigt smart men hvordan virker det, I dette forum her kan du se nogle videoer eller læse nogle beskrivelser af udstyr.
  • Side:
  • 1

EMNE: TMC info vises ikke i Navigation Professionel

TMC info vises ikke i Navigation Professionel 12 år, 4 måneder siden #2782

• Ib Olesen
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hejsa.

I min E91 modelår 2008 med Nav. Pro, poppede der en (TMC) info op på skærmen når der var en hindring på vejen.

I min E61 modelår 2009 med den nye Nav. Pro, popper der aldrig en info op på skærmen. Jeg skal "manuelt" holde øje med den lille røde advarselstrekant i den lodrette menu til venstre, åbne den og se hvad der sker forude.

Sidstnævnte betyder at man let overser en hindring og får ikke valgt en nye rute i tide.

Er denne ændring korrekt, fra den gamle til den nye Navigation Professionel?

Sv: TMC info vises ikke i Navigation Professionel 12 år, 4 måneder siden #2784

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Ib.

Jeg kan ikke udtale mig om forskellen mellem CCC og CIC, men bare tilføje at mit CIC opfører sig på samme måde som du beskriver, dvs jeg skal selv opsøge informationer via trekants symbolet. Det er en mulighed at aktivere køreinstruktionerne, så vil den høflige dame advisere dig hvis "your route is being recalculated due to..." Ellers forlader jeg mig på at den viste rute stadig er den hurtigste på trods af forhindringer undervejs.

Roos
i3 REx 2014

Sv: TMC info vises ikke i Navigation Professionel 12 år, 4 måneder siden #2785

• Ib Olesen
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Roos skrev:
Hej Ib.

Jeg kan ikke udtale mig om forskellen mellem CCC og CIC, men bare tilføje at mit CIC opfører sig på samme måde som du beskriver, dvs jeg skal selv opsøge informationer via trekants symbolet. Det er en mulighed at aktivere køreinstruktionerne, så vil den høflige dame advisere dig hvis "your route is being recalculated due to..." Ellers forlader jeg mig på at den viste rute stadig er den hurtigste på trods af forhindringer undervejs.

Roos

Okay, den meddelelse får jeg så heller ikke. I hvilken bil/årgang "sidder" din Navigation Professionel?

/Ib

Sv: TMC info vises ikke i Navigation Professionel 12 år, 4 måneder siden #2786

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
En 330D E91 LCI 9/2008, det er nu heller ikke så ofte jeg får den melding, men det sker og har reddet mig fra at holde i kø mere end én gang

/Roos
i3 REx 2014
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.20 sekunder